EHLEN VE SEHLEN :)

TOPRAKTA GEZEN GÖLGEME TOPRAK ÇEKİLİNCE, GÜNLER ŞU HEYULAYI ER GEÇ SİLECEKTİR. RAHMETLE ANILMAK, EBEDİYET BUDUR AMA SESSİZ YAŞADIM, KİM BENİ NEREDEN BİLECEKTİR...

YÖK'ÜN İSRAİL'DEN FARKI NE?

YÖK'ÜN İSRAİL'DEN FARKI NE?
OKULLARINA GİTMEK İSTEYEN ÖĞRENCİLERE, İSRAİLLİ ASKERLER BARİKAT KURARAK İZİN VERMİYOR.

CENNET UCUZ DEĞİL, CEHENNEM DAHİ LÜZUMSUZ DEĞİL!

CENNET UCUZ DEĞİL, CEHENNEM DAHİ LÜZUMSUZ DEĞİL!


"SAKIN, ALLAH'I ZALİMLERİN YAPTIKLARINDAN HABERSİZ SANMA! ALLAH, ONLARI GÖZLERİN DEHŞETLE BAKAKALACAĞI BİR GÜNE ERTELEMEKTEDİR." (İBRAHİM/42)

BUNLAR ELBET BİR GÜN SORULACAK!..

BUNLAR ELBET BİR GÜN SORULACAK!..

YA RABBİ, ZALİMLERİ KAHHAR İSMİNLE KAHREYLE!

YA RABBİ, ZALİMLERİ KAHHAR İSMİNLE KAHREYLE!

8 Mayıs 2007 Salı

"ZAMANI KOKUTANLAR MÜRTECİ DİYOR BANA; YÜKSELDİK SANIYORLAR, ALÇALDIKÇA TABANA!"

Tükürün milleti alçakça vuran darbelere!
Tükürün onlara alkış dağıtan kahpelere!
Tükürün Ehl-i Salib'in o hayasız yüzüne!
Tükürün onların asla güvenilmez sözüne!
Medeniyyet denilen maskara mahlükü görün!
Tükürün maskeli vicdanına asrın, tükürün!

Halka iman gibi telkin ile dinin sesini,
Susturan aptalın idrakine bol bol tükürün!
Veriniz baş başa zira sonu hüsran-ı mübin:
Ne hilafet kalıyor ortada billahi ne din!
Medeniyet! size çoktan beridir diş biliyor.
Evvela parçalamak, sonra da yutmak diliyor.

Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem.
Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem.
Biri ecdadıma saldırdı mı, hatta boğarım.!
- Boğamazsın ki! / Hiç olmazsa yanımdan koğarım.
Üç buçuk soysuzun ardında zağarlık yapamam.
Hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam.
Doğduğumdan beridir aşıkım istiklale.
Bana hiç tasmalık etmiş değil altın lale!

Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez boynum!
Kanayan bir yara gördüm mü yanar ta ciğerim,
Onu dindirmek için kamçı yerim, çifte yerim!
Adam aldırma da geç git, diyemem aldırırım.
Çiğnerim, çiğnenirim, hakkı tutar kaldırırım!
Zalimin hasmıyım amma severim mazlumu.
İRTİCANIN ŞU SİZİN LEHÇEDE MA'NASI BU MU?!

MEHMET AKİF ERSOY

1 yorum:

kadim dedi ki...

çok güzel bir blog tebrik ediyorum sana yakışmış...