EHLEN VE SEHLEN :)

TOPRAKTA GEZEN GÖLGEME TOPRAK ÇEKİLİNCE, GÜNLER ŞU HEYULAYI ER GEÇ SİLECEKTİR. RAHMETLE ANILMAK, EBEDİYET BUDUR AMA SESSİZ YAŞADIM, KİM BENİ NEREDEN BİLECEKTİR...

YÖK'ÜN İSRAİL'DEN FARKI NE?

YÖK'ÜN İSRAİL'DEN FARKI NE?
OKULLARINA GİTMEK İSTEYEN ÖĞRENCİLERE, İSRAİLLİ ASKERLER BARİKAT KURARAK İZİN VERMİYOR.

CENNET UCUZ DEĞİL, CEHENNEM DAHİ LÜZUMSUZ DEĞİL!

CENNET UCUZ DEĞİL, CEHENNEM DAHİ LÜZUMSUZ DEĞİL!


"SAKIN, ALLAH'I ZALİMLERİN YAPTIKLARINDAN HABERSİZ SANMA! ALLAH, ONLARI GÖZLERİN DEHŞETLE BAKAKALACAĞI BİR GÜNE ERTELEMEKTEDİR." (İBRAHİM/42)

BUNLAR ELBET BİR GÜN SORULACAK!..

BUNLAR ELBET BİR GÜN SORULACAK!..

YA RABBİ, ZALİMLERİ KAHHAR İSMİNLE KAHREYLE!

YA RABBİ, ZALİMLERİ KAHHAR İSMİNLE KAHREYLE!

7 Mayıs 2007 Pazartesi

UNUTULMAZ.. HELE SEVEN VEFALI İSE ASLA UNUTMAZ!..

Unutur muyum sence?..
Gecelerin karanlığına sığındım yine. Yalnızlığıma eşlik eden sonsuz boşluk olarak nitelendirdiğim gökyüzünün sevgi ışıkları, usulca özlemini sunuyor yüreğime. Bu zaman dağarcığında yıldızların bazen gizlice göz kırptıklarını görüyorum. Sanki:’boş ver aldırma, unutursun!..’ diye teselli ediyorlar beni...

Unutur muyum sence?..

Yıldızların parlaklığında bile senin gözlerinin ışıltısını görürken, silinir mi bu çerçeve düşüncemden? Gülüşün aklıma her düştüğünde, içimi kavuran yalnızlığı yok etmek istiyorum?

Karaladığım satırlara ‘sen’ ile başlamadan nokta koymayı, doğan yeni güne senden hiç birşey katmadan bitirmeyi öyle istiyorum ki...Ama olmuyor işte, beceremiyorum; gökyüzünün büyüleyen mavisini, denizin dalgalarını, seninle süslemeden hayal edemiyorum?

Hem bunca güzellik senin yokluğunda bana haz verir mi sanıyorsun?
Herhangi bir söz bile seni hatırlatmaya yetiyorken, olanları yok saymak mümkün mü?
Gerçekte yanımda yoksun. Sana hasret kalıp gözyaşlarımı cömertçe sunduğum, yıldızları kaybolmuş gecelerin hiçbirinde yanımda olmadın zaten.

Bu karanlık gecelerde ben hep yalnızım, ama ne kadar yalnızsam, sana bir o kadar yakınım nedense! Sana olan sevgim; karanlıkta yanıp sönen yıldızlar kadar çok ve en az onlar kadar öksüzdü, ama bu yalnızlığıma rağmen leke düşürmedim sevmelerime...

Sen uzaklarda bir yıldız misali yanıp sönerken, ben hep suskun yüreğimle seni özledim... Herşeye rağmen hep büyüttüm içimdeki SEN’i, her saniye geçişinde bir o kadar çoğaldın yüreğimde...
En acıyan yanımsa, ben seni sanki asırlardır tanıyorum ve doğduğumdan beri seninleyim, ama birlikte hayallerimizi sandala koyup, hiç açılamadık uzaklara...
Çok ağladım, çok acı çektim ve hep yalnız kaldım, ama hiç kızmadım kendime, hiç isyan etmedim...
Çünkü sevmek kutsaldı, her ne kadar bazen acıyı yudumlamanın adresi de olsa...

Sen ki, benin gönlüme yakışan rengarenk bir gökkuşağıydın. Senin de yaşadığın karanlık gecelerin var biliyorum, ama yine de sana sesleniyorum: ‘Hadi ver elini, uzat ne olur... Bir kerecik de olsa seninle elele, yürek yüreğe karanlığı delip, bize yakışan aydınlıklara doğru uzanalım...

Hiç yorum yok: